Reklamacje
Jeśli otrzymałeś przesyłkę, która budzi Twoje wątpliwości, oto kilka kroków, które powinieneś podjąć:
Sporządź protokół szkody papierowy przy kurierze lub elektroniczny na stronie przewoźnika
1
Dokładnie sprawdź otrzymaną przesyłkę
Podczas odbioru paczki od kuriera, z punktu odbioru lub z automatu paczkowego należy dokładnie obejrzeć paczkę.
Sprawdź, czy zewnętrzne opakowanie nie nosi śladów zniszczenia.
Jeżeli coś budzi Twoją wątpliwość sporządź protokół szkody uszkodzonej paczki!
Protokół szkody należy spisać w obecności kuriera lub zgłosić uszkodzenie bezpośrednio w aplikacji przewoźnika lub Paczkomacie InPost.
Sprawdź, czy zewnętrzne opakowanie nie nosi śladów zniszczenia.
Jeżeli coś budzi Twoją wątpliwość sporządź protokół szkody uszkodzonej paczki!
Protokół szkody należy spisać w obecności kuriera lub zgłosić uszkodzenie bezpośrednio w aplikacji przewoźnika lub Paczkomacie InPost.
2
Opakowanie nie było naruszone, a towar okazał się uszkodzony
Zdarza się, że paczka dociera do nas w stanie nienaruszonym, ale opakowany produkt okazuje się uszkodzony, wówczas niezwłocznie po otworzeniu paczki:
A. Wykonaj dokumentację fotograficzną otrzymanej przesyłki Zdjęcie paczki ze wszystkich stron
Zdjęcie paczki z widocznym listem przewozowym
Zdjęcie zawartości, zabezpieczeń - wypełnień w paczce
Zdjęcie uszkodzonego produktu
B. Sporządź protokół szkody na stronie przewoźnika
Protokół szkody DPD
Protokół szkody InPost
C. Zgłoś zaistniałą sytuację obsłudze sklepu pod adresem: sklep@perfumy.pl i załącz: Protokół szkody
Wykonane zdjęcia
Krótki opis zaistniałej sytuacji
A. Wykonaj dokumentację fotograficzną otrzymanej przesyłki Zdjęcie paczki ze wszystkich stron
Zdjęcie paczki z widocznym listem przewozowym
Zdjęcie zawartości, zabezpieczeń - wypełnień w paczce
Zdjęcie uszkodzonego produktu
B. Sporządź protokół szkody na stronie przewoźnika
Protokół szkody DPD
Protokół szkody InPost
C. Zgłoś zaistniałą sytuację obsłudze sklepu pod adresem: sklep@perfumy.pl i załącz: Protokół szkody
Wykonane zdjęcia
Krótki opis zaistniałej sytuacji
3
Uszkodzenie zewnętrzne paczki zostało zauważone po odebraniu paczki
Przewoźnicy umożliwiają w takich sytuacjach sporządzenie elektronicznego protokołu szkody.
Pamiętaj, aby w przypadku zewnętrznych uszkodzeń paczki sporządzić protokół w dniu odbioru paczki.
A. Wykonaj dokumentację fotograficzną otrzymanej przesyłki Zdjęcia paczki z widocznymi śladami uszkodzeń
Zdjęcie paczki z widocznym listem przewozowym
Zdjęcie zawartości, zabezpieczeń - wypełnień w paczce
Zdjęcie uszkodzonego produktu
B. Sporządź protokół szkody na stronie przewoźnika
Protokół szkody DPD
Protokół szkody InPost
C. Zgłoś zaistniałą sytuację obsłudze sklepu pod adresem: sklep@perfumy.pl i załącz: Protokół szkody
Wykonane zdjęcia
Krótki opis zaistniałej sytuacji
Pamiętaj, aby w przypadku zewnętrznych uszkodzeń paczki sporządzić protokół w dniu odbioru paczki.
A. Wykonaj dokumentację fotograficzną otrzymanej przesyłki Zdjęcia paczki z widocznymi śladami uszkodzeń
Zdjęcie paczki z widocznym listem przewozowym
Zdjęcie zawartości, zabezpieczeń - wypełnień w paczce
Zdjęcie uszkodzonego produktu
B. Sporządź protokół szkody na stronie przewoźnika
Protokół szkody DPD
Protokół szkody InPost
C. Zgłoś zaistniałą sytuację obsłudze sklepu pod adresem: sklep@perfumy.pl i załącz: Protokół szkody
Wykonane zdjęcia
Krótki opis zaistniałej sytuacji
4
Paczka zawiera błędny produkt lub zawartość przesyłki jest niekompletna
Dokładamy wszelkich starań, aby utrzymać najwyższą jakość realizacji Państwa zamówień.
Paczki są kontrolowane i pakowane pod nadzorem kamer, dlatego w przypadku zauważenia niezgodności:
A. Gdy paczka nosi ślady uszkodzenia zewnętrznego Postępuj zgodnie z punktem 3. Uszkodzenie zewnętrzne paczki zostało zauważone po odebraniu paczki
B. Paczka nie nosi śladów ingerencji osób trzecich Zgłoś zaistniałą sytuację obsłudze sklepu pod adresem sklep@perfumy.pl lub telefonicznie 531303901. Zależy nam na szybkim rozwiązaniu Twojej sprawy, dlatego pracownik może poprosić o przesłanie zdjęć zawartości przesyłki i opakowania zewnętrznego.
Paczki są kontrolowane i pakowane pod nadzorem kamer, dlatego w przypadku zauważenia niezgodności:
A. Gdy paczka nosi ślady uszkodzenia zewnętrznego Postępuj zgodnie z punktem 3. Uszkodzenie zewnętrzne paczki zostało zauważone po odebraniu paczki
B. Paczka nie nosi śladów ingerencji osób trzecich Zgłoś zaistniałą sytuację obsłudze sklepu pod adresem sklep@perfumy.pl lub telefonicznie 531303901. Zależy nam na szybkim rozwiązaniu Twojej sprawy, dlatego pracownik może poprosić o przesłanie zdjęć zawartości przesyłki i opakowania zewnętrznego.
5
Produkt nie spełnia moich oczekiwań
Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań mogą Państwo dokonać bezpłatnego zwrotu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Odstąpienie od umowy oraz Darmowe zwroty.
6
Otrzymany produkt jest niezgodny z umową lub posiada wadę fabryczną
W przypadku stwierdzenia wady produktu prosimy o złożenie reklamacji poprzez wypełnienie formularza reklamacji oraz wysłane go na adres sklep@perfumy.pl
Nasz pracownik niezwłocznie skontaktuje się z Państwem i przekaże dalsze informacje dotyczące reklamacji.