• Bezpłatna i szybka dostawa od 199 zł

  • Darmowy zwrot do 100 dni

Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

Pakowane pod nadzorem kamer

Jeśli otrzymałeś przesyłkę, która budzi Twoje wątpliwości, oto kilka kroków, które powinieneś podjąć:

Sporządź protokół szkody papierowy przy kurierze lub elektroniczny na stronie przewoźnika

Brak zgłoszenia szkody i sporządzenia protokołu szkody oznacza, że klient otrzymał produkt nieuszkodzony i uszkodzenie musiało powstać już po odebraniu przesyłki, gdy ryzyko uszkodzeń przeszło na konsumenta. W przypadku braku protokołu szkody reklamacja może nie zostać uwzględniona.


Step 1

1 Dokładnie sprawdź otrzymaną przesyłkę Podczas odbioru paczki od kuriera, z punktu odbioru lub z automatu paczkowego należy dokładnie obejrzeć paczkę.
Sprawdź, czy zewnętrzne opakowanie nie nosi śladów zniszczenia.

Jeżeli coś budzi Twoją wątpliwość sporządź protokół szkody uszkodzonej paczki!

Protokół szkody należy spisać w obecności kuriera lub zgłosić uszkodzenie bezpośrednio w aplikacji przewoźnika lub Paczkomacie InPost.


Step 2

2 Opakowanie nie było naruszone, a towar okazał się uszkodzony Zdarza się, że paczka dociera do nas w stanie nienaruszonym, ale opakowany produkt okazuje się uszkodzony, wówczas niezwłocznie po otworzeniu paczki:
A. Wykonaj dokumentację fotograficzną otrzymanej przesyłki Zdjęcie paczki ze wszystkich stron
Zdjęcie paczki z widocznym listem przewozowym
Zdjęcie zawartości, zabezpieczeń - wypełnień w paczce
Zdjęcie uszkodzonego produktu

B. Sporządź protokół szkody na stronie przewoźnika
Protokół szkody DPD
Protokół szkody InPost
C. Zgłoś zaistniałą sytuację obsłudze sklepu pod adresem: sklep@perfumy.pl i załącz: Protokół szkody
Wykonane zdjęcia
Krótki opis zaistniałej sytuacji


Step 3

3 Uszkodzenie zewnętrzne paczki zostało zauważone po odebraniu paczki Przewoźnicy umożliwiają w takich sytuacjach sporządzenie elektronicznego protokołu szkody.
Pamiętaj, aby w przypadku zewnętrznych uszkodzeń paczki sporządzić protokół w dniu odbioru paczki.

A. Wykonaj dokumentację fotograficzną otrzymanej przesyłki Zdjęcia paczki z widocznymi śladami uszkodzeń
Zdjęcie paczki z widocznym listem przewozowym
Zdjęcie zawartości, zabezpieczeń - wypełnień w paczce
Zdjęcie uszkodzonego produktu

B. Sporządź protokół szkody na stronie przewoźnika
Protokół szkody DPD
Protokół szkody InPost
C. Zgłoś zaistniałą sytuację obsłudze sklepu pod adresem: sklep@perfumy.pl i załącz: Protokół szkody
Wykonane zdjęcia
Krótki opis zaistniałej sytuacji


Step 4

4 Paczka zawiera błędny produkt lub zawartość przesyłki jest niekompletna Dokładamy wszelkich starań, aby utrzymać najwyższą jakość realizacji Państwa zamówień.
Paczki są kontrolowane i pakowane pod nadzorem kamer, dlatego w przypadku zauważenia niezgodności:

A. Gdy paczka nosi ślady uszkodzenia zewnętrznego Postępuj zgodnie z punktem 3. Uszkodzenie zewnętrzne paczki zostało zauważone po odebraniu paczki
B. Paczka nie nosi śladów ingerencji osób trzecich Zgłoś zaistniałą sytuację obsłudze sklepu pod adresem sklep@perfumy.pl lub telefonicznie 531303901. Zależy nam na szybkim rozwiązaniu Twojej sprawy, dlatego pracownik może poprosić o przesłanie zdjęć zawartości przesyłki i opakowania zewnętrznego.


Step 5

5 Produkt nie spełnia moich oczekiwań Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań mogą Państwo dokonać bezpłatnego zwrotu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Odstąpienie od umowy oraz Darmowe zwroty.


Step 6

6 Otrzymany produkt jest niezgodny z umową lub posiada wadę fabryczną W przypadku stwierdzenia wady produktu prosimy o złożenie reklamacji poprzez wypełnienie formularza reklamacji oraz wysłane go na adres sklep@perfumy.pl Nasz pracownik niezwłocznie skontaktuje się z Państwem i przekaże dalsze informacje dotyczące reklamacji.
pixel