Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

Pakowane pod nadzorem kamer

Jeśli otrzymałeś przesyłkę, która budzi Twoje wątpliwości, oto kilka kroków, które powinieneś podjąć:

Sporządź protokół szkody papierowy przy kurierze lub elektroniczny na stronie przewoźnika

Brak zgłoszenia szkody i sporządzenia protokołu szkody oznacza, że klient otrzymał produkt nieuszkodzony i uszkodzenie musiało powstać już po odebraniu przesyłki, gdy ryzyko uszkodzeń przeszło na konsumenta. W przypadku braku protokołu szkody reklamacja może nie zostać uwzględniona.


Step 1

1 Dokładnie sprawdź otrzymaną przesyłkę Podczas odbioru paczki od kuriera, z punktu odbioru lub z automatu paczkowego należy dokładnie obejrzeć paczkę.
Sprawdź, czy zewnętrzne opakowanie nie nosi śladów zniszczenia.

Jeżeli coś budzi Twoją wątpliwość sporządź protokół szkody uszkodzonej paczki!

Protokół szkody należy spisać w obecności kuriera lub zgłosić uszkodzenie bezpośrednio w aplikacji przewoźnika lub Paczkomacie InPost.


Step 2

2 Opakowanie nie było naruszone, a towar okazał się uszkodzony Zdarza się, że paczka dociera do nas w stanie nienaruszonym, ale opakowany produkt okazuje się uszkodzony, wówczas niezwłocznie po otworzeniu paczki:
A. Wykonaj dokumentację fotograficzną otrzymanej przesyłki Zdjęcie paczki ze wszystkich stron
Zdjęcie paczki z widocznym listem przewozowym
Zdjęcie zawartości, zabezpieczeń - wypełnień w paczce
Zdjęcie uszkodzonego produktu

B. Sporządź protokół szkody na stronie przewoźnika
Protokół szkody DPD
Protokół szkody InPost
C. Zgłoś zaistniałą sytuację obsłudze sklepu pod adresem: sklep@perfumy.pl i załącz: Protokół szkody
Wykonane zdjęcia
Krótki opis zaistniałej sytuacji


Step 3

3 Uszkodzenie zewnętrzne paczki zostało zauważone po odebraniu paczki Przewoźnicy umożliwiają w takich sytuacjach sporządzenie elektronicznego protokołu szkody.
Pamiętaj, aby w przypadku zewnętrznych uszkodzeń paczki sporządzić protokół w dniu odbioru paczki.

A. Wykonaj dokumentację fotograficzną otrzymanej przesyłki Zdjęcia paczki z widocznymi śladami uszkodzeń
Zdjęcie paczki z widocznym listem przewozowym
Zdjęcie zawartości, zabezpieczeń - wypełnień w paczce
Zdjęcie uszkodzonego produktu

B. Sporządź protokół szkody na stronie przewoźnika
Protokół szkody DPD
Protokół szkody InPost
C. Zgłoś zaistniałą sytuację obsłudze sklepu pod adresem: sklep@perfumy.pl i załącz: Protokół szkody
Wykonane zdjęcia
Krótki opis zaistniałej sytuacji


Step 4

4 Paczka zawiera błędny produkt lub zawartość przesyłki jest niekompletna Dokładamy wszelkich starań, aby utrzymać najwyższą jakość realizacji Państwa zamówień.
Paczki są kontrolowane i pakowane pod nadzorem kamer, dlatego w przypadku zauważenia niezgodności:

A. Gdy paczka nosi ślady uszkodzenia zewnętrznego Postępuj zgodnie z punktem 3. Uszkodzenie zewnętrzne paczki zostało zauważone po odebraniu paczki
B. Paczka nie nosi śladów ingerencji osób trzecich Zgłoś zaistniałą sytuację obsłudze sklepu pod adresem sklep@perfumy.pl lub telefonicznie 531303901. Zależy nam na szybkim rozwiązaniu Twojej sprawy, dlatego pracownik może poprosić o przesłanie zdjęć zawartości przesyłki i opakowania zewnętrznego.


Step 5

5 Produkt nie spełnia moich oczekiwań Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań mogą Państwo dokonać bezpłatnego zwrotu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Odstąpienie od umowy oraz Darmowe zwroty.


Step 6

6 Otrzymany produkt jest niezgodny z umową lub posiada wadę fabryczną W przypadku stwierdzenia wady produktu prosimy o złożenie reklamacji poprzez wypełnienie formularza reklamacji oraz wysłane go na adres sklep@perfumy.pl Nasz pracownik niezwłocznie skontaktuje się z Państwem i przekaże dalsze informacje dotyczące reklamacji.
pixel