Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU ONLINE

www.perfumy.pl

Regulamin obowiązuje od 19 czerwca 2024 r.

I. Stosowane definicje

  1. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.perfumy.pl za pośrednictwem, którego Kupujący może dokonywać zakupów Towarów dostępnych w Sklepie.
  2. Sprzedawca – Skoneczna Agnieszka prowadząca działalność pod nazwą Perfumy.pl Skoneczna Agnieszka, ul. Szlak Bursztynowy 1, 62-800 Kalisz, NIP: 6181295490, REGON: 302136556, BDO  000443139
  3. Administrator danych osobowych - podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania danych. Administratorem danych osobowych Kupujących jest Sprzedawca.
  4. Regulamin Sklepu online – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, określający zasady korzystania ze Sklepu i dokonywania Zamówienia Towarów dostępnych w Sklepie.
  5. Polityka Prywatności - dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych osobowych, jak i prawa osób, których dane dotyczą.
  6. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. Klient - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. Klient-Konsument - pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  9. Kupujący – zarówno Klient, Klient-Konsument jak i Konsument.
  10. Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sprzedawcą poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zakupu w formie elektronicznej dostępnego na stronie internetowej Sklepu, w tym zapoznanie się z Regulaminem sklepu online oraz akceptacja jego treści.
  11. Towar - wszystkie rzeczy ruchome dostępne w Sklepie.
  12. Trwałość towaru - zdolność towaru do zachowania jego funkcji i właściwości w toku zwykłego korzystania.
  13. Reklamacja - tryb dochodzenia odpowiedzialności od Sprzedawcy w związku z brakiem zgodności Towaru z umową.
  14. Gwarancja - dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości Towaru złożone przez Gwaranta, Wskazuje obowiązki Gwaranta i uprawnienia Kupującego w przypadku, gdy sprzedany towar nie ma właściwości określonych w oświadczeniu gwarancyjnym. Do towarów objętych gwarancją dołączone zostaną oświadczenia gwarancyjne Gwaranta.
  15. Gwarant - przedsiębiorca, który złożył oświadczenie gwarancyjne, np. producent, importer, dystrybutor Towaru lub Sprzedawca.
  16. Konto - jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę. Kupujący może dobrowolnie zarejestrować się w Sklepie, w szczególności w celu dalszego korzystania z usług Sklepu, zapisywania Towarów do ulubionych lub wglądu do historii Zamówień realizowanych w Sklepie.
  17. Newsletter - jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę, polegająca na wysyłaniu informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
  18. E-paragon - jest to dokument fiskalny w postaci elektronicznej, którego zakres reguluje Ustawa o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r., Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie kas rejestrujących oraz Rozporządzenia MPiT w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym musza odpowiadać kasy rejestrujące. Jako pełnoprawny dokument fiskalny jest substytutem paragonu papierowego.

II. Postanowienia ogólne

  1. Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
  2. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
  3. Sprzedawca jest podatnikiem VAT.
  4. Sprzedawca wystawia faktury VAT /paragony fiskalne.
  5. Kupujący powinien zgłosić chęć otrzymania faktury VAT na etapie składania Zamówienia.
  6. Dostawa Towarów ogranicza się wyłącznie do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  7. Kupujący jest  zobowiązany do korzystania z Towarów oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  8. Wszystkie Towary oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie są nowe.
  9. Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z wymaganiami technicznymi niezbędnymi do korzystania ze Sklepu, zawartymi w dalszej części Regulaminu (Wymagania techniczne).

III. Formy płatności i wysyłanie e-paragonów

  1. Sprzedawca oferuje możliwość dokonania płatności w formie przedpłat, jak również płatności przy odbiorze zamówienia.
  2. Aktualnie dostępne sposoby płatności znajdują się pod adresem https://perfumy.pl/pol-payments.html
  3. Sprzedawca zapewnia wysyłkę potwierdzenia płatności oraz paragonu fiskalnego w formie elektronicznej na podany przez Kupującego adres e-mail.
  4. Forma dostarczenia e-paragonu
    • Paragon fiskalny jest wysyłany w formie elektronicznej (E-paragon) na adres e-mail podany przez Kupującego podczas składania Zamówienia.
    • E-paragon jest przesyłany w formacie PDF, który jest powszechnie akceptowany i umożliwia jego odczytanie na większości urządzeń elektronicznych.
  5. Warunki otrzymania e-paragonu
    • Kupujący wyraża zgodę na otrzymanie E-paragonu poprzez akceptację regulaminu sklepu podczas procesu składania Zamówienia.
    • Kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowego adresu e-mail, na który zostanie przesłany e-paragon.
  6. Przechowywanie e-paragonów
    • E-paragony mogą być przechowywane na trwałym nośniku Kupującego, jakim jest urządzenie elektroniczne umożliwiające ich archiwizację (np. komputer, tablet, smartfon).
    • Zaleca się, aby Kupujący zachował kopię e-paragonu w celach dowodowych i gwarancyjnych.
  7. Rezygnacja z e-paragonu
    • Kupujący ma prawo zrezygnować z otrzymywania e-paragonów, informując o tym Sprzedawcę przed zakończeniem procesu składania Zamówienia.
    • W takim przypadku paragon fiskalny zostanie dostarczony w formie papierowej razem z Towarem.

IV. Zawarcie umowy sprzedaży

  1. Aby dokonać zakupu w Sklepie należy wejść na stronę internetową Sklepu, tj. www.perfumy.pl , a następnie wybrać Towar, postępując zgodnie z informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
  2. W celu dokonania zakupu niezbędne jest wykonanie przez Kupującego następujących czynności:
    • dodanie wybranego Towaru do koszyka,
    • wypełnienie formularza zamówienia takimi danymi, jak imię i nazwisko lub nazwa Kupującego,
    • podanie prawidłowego i aktywnego adresu e-mail, na który zostanie przesłane potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży oraz E-paragon,
    • wskazanie danych wystawienia rachunku lub faktury, jeśli Kupujący chce ją otrzymać, w tym podania innych danych do rozliczenia, jak NIP, nazwa podmiotu, na który ma zostać wystawiona faktura lub rachunek,
    • wybór formy płatności,
    • akceptacja regulaminu Sklepu,
    • potwierdzenie woli zawarcia umowy, w tym wybranie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub o równoważnej treści.
  3. Po podaniu przez Kupującego wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia, wyświetli się podsumowanie Zamówienia.
  4. Zamówienie wysłane przez Kupującego jest oświadczeniem woli Kupującego zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego Regulaminu.
  5. Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie Zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Kupującym umowy sprzedaży obejmującej Towar. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości od Sprzedawcy.
  6. Sprzedawca dostarczy Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku, w szczególności w formie Regulaminu Sklepu online zapisanego w formie PDF, na podstawie którego doszło do zawarcia umowy, w rozsądnym czasie po jej zawarciu, najpóźniej w chwili dostarczenia towaru.
  7. Akceptacja Regulaminu Sklepu jest warunkiem koniecznym do złożenia Zamówienia.

V. Termin realizacji zamówienia i dostawa Towarów

  1. Sprzedawca realizuje złożone Zamówienia na Towary w ciągu 3 dni kalendarzowych, licząc od dnia następnego, w którym Sprzedający otrzyma płatność.
  2. Dni robocze oznaczają dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  3. W przypadku Zamówienia za pobraniem Towar jest wysyłany w terminie 3 dni roboczych, po potwierdzeniu przez Sprzedawcę dokonania Zamówienia przez Kupującego.
  4. Do terminu realizacji Zamówienia nie wlicza się czasu dostawy Towarów, który jest uzależniony od wybranego przez Kupującego sposobu dostawy.
  5. Koszty dostawy Towarów podane są do wiadomości Kupującego przed wysłaniem przez niego Zamówienia.
  6. Koszt dostawy związany jest z wyborem sposobu dostawy przez Kupującego.
  7. Aktualnie dostępne sposoby dostawy w Sklepie dostępne są pod adresem https://perfumy.pl/pol-delivery.html
  8. Dostawa Towarów ogranicza się wyłącznie do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  9. W przypadku, gdy przy odbiorze Towaru Kupujący stwierdzi uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, niekompletność przesyłki, niezgodność zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia, jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki i niezwłocznego powiadomienia Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji. Kupujący powinien w razie uszkodzeń lub niezgodności sporządzić protokół uszkodzeń w obecności przedstawiciela dostawcy (np. kuriera) lub elektronicznie na stronie przewoźnika. Przyspieszy to postępowanie reklamacyjne, ale nie jest niezbędne do dochodzenia roszczeń.

VI. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

  1. Konsumentowi i Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów wskazanych w dalszej części Regulaminu.
  2. Wyjątki od odstąpienia od umowy zostały wskazane w dalszej części Regulaminu, tj. Wyjątki od odstąpienia od umowy.
  3. Termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni, licząc od dnia następnego od momentu objęcia przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, w posiadanie Towaru.
  4. Gdy umowa obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – termin na odstąpienie od umowy liczony jest od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, jego partii lub częścią jeśli umowa polega na regularnym dostarczaniu towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów.
  5. Konsument lub Klient-Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru
  6. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można przesłać na adres e-mail Sprzedawcy: sklep@perfumy.pl
  7. Konsument lub Klient-Konsument może skorzystać z wzoru Formularza odstąpienia od umowy, udostępnionego przez Sprzedawcę (pobierz PDF) lub wykorzystać załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  8. Konsument lub Klient-Konsument może także sporządzić własnoręcznie pismo o odstąpieniu od umowy, podając:
    • dane identyfikacyjne i adresowe Konsumenta lub Klient-Konsumenta,
    • nazwę lub symbol zwracanego Towaru,
    • datę otrzymania Towaru przez Konsumenta lub Klient-Konsument,
    • numer rachunku bankowego lub inny sposób zwrotu kosztów Towaru przez Sprzedawcę.
  9. Konsument lub Klient-Konsument może również skorzystać z elektronicznego formularza zwrotu https://perfumy.pl/returns-open.php
  10. Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na podany przez niego adres e-mail.
  11. W razie odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
  12. Konsument lub Klient-Konsument może skorzystać z wydłużonego terminu zwrotu do 100 dni od momentu otrzymania przesyłki. Aby skorzystać z dodatkowego terminu zwrotu, zwracane produkty nie mogą nosić śladów otwierania ani używania, muszą zostać zwrócone w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
  13. Możliwość zwrotu towarów w ciągu 100 dni nie narusza ani nie ogranicza praw konsumenta do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  14. Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w odniesieniu do Usługi pakowania na prezent, w sytuacji w której Usługodawca wykonał w pełni usługę tj. Usługodawca wykonał czynności wskazane z zapakowaniem produktu oraz przekazał przesyłkę przewoźnikowi.

VII. Wyjątki od odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z artykułem 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi i Klientowi-Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
    • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
    • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    • zawartej w drodze aukcji publicznej;
    • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

VIII. Zwrot środków i odesłanie Towaru po odstąpieniu do umowy zawartej na odległość

  1. Sprzedawca zwróci środki pieniężne wpłacone przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Klienta-Konsumenta o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Klient-Konsument, chyba że Konsument lub Klient-Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu środków.
  2. Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem środków pieniężnych otrzymanych od Konsumenta lub Klienta-Konsumenta do momentu otrzymania Towaru od Konsumenta lub Klienta-Konsumenta lub dostarczenia przez niego dowodu odesłania Towaru.
  3. Konsument lub Klient-Konsument powinien zwrócić Towar niezwłocznie, jednakże nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
  4. Zwroty Towaru należy kierować na adres siedziby Sprzedawcy Perfumy.pl Skoneczna Agnieszka, ul. Szlak Bursztynowy 1, 62-800 Kalisz
  5. W przypadku nieodebrania przez Kupującego przesyłki z Towarem, Sprzedawca ma prawo obciążyć Kupującego kosztami wysyłki, odesłania i ewentualnie magazynowania Towaru (dalej jako: „Koszty“) na poniższych zasadach:
    • Sprzedawca wyśle Kupującemu na adres mailowy wiadomość z zapytaniem czy Kupujący wyraża wolę powtórnego dostarczenia Towaru;
    • Jeżeli Kupujący wyrazi wolę powtórnego dostarczenia Towaru - zostanie przez Sprzedawcę obciążony Kosztami;
    • Jeżeli Kupujący zrezygnuje z powtórnego dostarczenia Towaru  - Sprzedawca będzie uprawniony do obciążenia Kupującego Kosztami, a także podjęcia działań mających na celu odstąpienie od umowy sprzedaży oraz do dochodzenia naprawienia szkody, w tym zwrotu Kosztów;
    • Jeżeli Kupujący w terminie 7 dni od otrzymania wiadomości od Sprzedawcy nie udzieli odpowiedzi na wiadomość Sprzedawcy, Sprzedawca będzie uprawniony do wszczęcia procedury złożenia przedmiotu do depozytu sądowego i/lub do podjęcia działań mających na celu odstąpienie od umowy sprzedaży, a także do dochodzenia naprawienia szkody, w tym zwrotu Kosztów.

IX. Zwrot kosztów dostawy przy odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

  1. Konsument lub Klient-Konsument nie ponosi kosztu zwrotu, z wyjątkiem zwykłych kosztów zwrotnej wysyłki Towaru do Sprzedawcy.
  2. Zwykłe koszty zwrotu, które ponosi Konsument lub Klient-Konsument to w szczególności koszt opakowania do wysyłki i opłaty za nadanie przesyłki na adres Sprzedawcy jeżeli Klient zdecyduje się na zwrot przesyłki na własny koszt.
  3. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi koszt dostawy Towaru liczony jako najtańszy zwykły sposób dostarczenia rzeczy dostępny w ofercie Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu kosztu dostawy Towaru do Konsumenta lub Klienta-Konsumenta w sytuacji, gdy:
    • Sprzedawca dostarczył Towar bezpłatnie,
    • Konsument lub Klient-Konsument zwraca część zamówionych Towarów, a koszty dostawy nie były liczone od sztuki tylko od całości Zamówienia.

X. Uprawnienia konsumenckie w przypadku niezgodności Towaru z umową

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towary zgodne z umową.
  2. Towar jest zgodny z umową w szczególności, jeżeli:
    • zgodne z umową pozostają w szczególności jego opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność;
    • nadaje się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    • występuje w takiej ilości i posiada takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju.
  3. W przypadku niezgodności Towaru z umową w terminie do 2 lat od daty dostarczenia Towaru Konsumentowi i Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo żądania wymiany lub naprawy Towaru, a w razie niemożności albo odmowy doprowadzenia w ten sposób Towaru do zgodności z umową, do żądania obniżenia ceny lub do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru.
  4. Reklamacje można zgłaszać w dowolnej formie. W celach dowodowych, Sprzedawca zaleca aby reklamacje dotyczące Towaru były wysyłane w formie pisemnej lub mailowej, na adres e-mail Sprzedawcy.
  5. Konsument lub Klient-Konsument może skorzystać z wzoru Formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę (pobierz PDF).
  6. Konsument lub Klient-Konsument może skorzystać z darmowego zwrotu wypełniają elektroniczny formularz dostępny na stronie Sklepu Internetowego: https://perfumy.pl/returns-open.php
  7. Każda reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    • imię i nazwisko, adres, kod pocztowy,
    • nazwę zakupionego Towaru,
    • opis reklamacji,
    • datę ujawnienia się niezgodności Towaru z umową,
    • potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od okoliczności można przedstawić jeden z wymienionych: dowód zakupu, numer zamówienia, potwierdzenie płatności, e-mail z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę, etc.)
  8. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta adres, w tym adres e-mail, umożliwiając mu zapoznanie się ze stanowiskiem Sprzedawcy.
  9. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi koszt odesłania reklamowanego Towaru, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji z tytułu niezgodności z umową, chyba że klient skorzysta z darmowego zwrotu oferowanego przez sklep.
  10. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
  11. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
  12. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Klienta-Konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim towar został nabyty.
  13. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
  14. Konsument lub Klient-Konsument udostępnia Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie.
  15. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
  16. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta lub Klienta-Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
  17. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność Towaru z umową, jeżeli wyraźnie poinformował Konsumenta lub Klienta-Konsumenta, że dana cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z umową, a Klient-Konsument lub Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru, w szczególności poprzez kliknięcie odpowiedniego pola potwierdzającego akceptację na formularzu Zamówienia lub w formie wiadomości e-mail wysłanej do Sprzedawcy, potwierdzającej taką akceptację.
  18. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument lub Klient-Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    • Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową ze względu na niemożność lub nadmierne koszty,
    • Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta,
    • brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
    • brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniej naprawy lub wymiany lub z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
  19. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
  20. Konsument lub Klient-Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
  21. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.
  22. W razie odstąpienia od umowy Konsument lub Klient-Konsument niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
  23. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Klient-Konsument, chyba że ten wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

XI. Gwarancja

  1. Niektóre Towary mogą być objęte gwarancją udzieloną przez Gwaranta (producenta lub dystrybutora Towaru).
  2. Jeśli dany Towar jest objęty gwarancją, to dołączany jest do niego dokument gwarancyjny przez producenta lub dystrybutora.
  3. Okres gwarancji oraz zakres odpowiedzialności Gwaranta jest określony w oświadczeniu gwarancyjnym oraz opisie Towaru lub Produktu.
  4. Uprawnienia przyznane z tytułu gwarancji są niezależne od uprawnień wynikających z niezgodności Towaru z Umową.

XII. Opinie konsumenckie w Sklepie

  1. Opinie o Towarach publikowane w Sklepie pochodzą od osób, które używały danego Produktu lub go zakupiły.
  2. Opinie pochodzące od Osób, które dokonały zakupu bezpośrednio w sklepie Perfumy.pl są dodatkowo oznaczone jako “Opinia potwierdzona zakupem”.
  3. Opinie o Sklepie publikowane w Sklepie oraz na wizytówce Zaufane Opinie IdoSell https://zaufaneopinie.idosell.com/perfumy.pl pochodzą wyłącznie od osób, które dokonały wcześniej zamówienia w Sklepie.
  4. Wystawienie opinii potwierdzonej zakupem o Towarach i/lub Sklepie jest możliwe wyłącznie po zakupie danego Towaru dla Kupujących, którzy dokonali wcześniejszego zamówienia w Sklepie, a Zamówienie to zostało zrealizowane.
  5. Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca w terminie do 5 dni wysyła Kupującemu link do wystawienia opinii/oceny Towaru lub Sklepu, który prowadzi do ankiety z oceną Towaru i/lub Sklepu.
  6. Kupujący może dokonać dobrowolnie oceny Towaru i/lub Sklepu w terminie 30 dni od otrzymania linku umożliwiającego wystawienie opinii.
  7. Przetwarzanie danych w celu wysłania maila z prośbą o ocenę Sklepu i/lub Towaru odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, a przetwarzanie to odbywa się w usprawiedliwionym celu administratora danych (Sprzedawcy), którym jest doskonalenie oferty i/lub Towaru i/lub Sklepu poprzez gromadzenie rzetelnych opinii o nich przez właściciela Sklepu.
  8. Dane osobowe Kupującego, w szczególności jego adres e-mail nie jest udostępniany innym osobom lub podmiotom, a służy jedynie weryfikacji, czy osoba dokonująca oceny jest faktycznie osobą, która dokonała zamówienia danego Towaru i jest przechowywany wyłącznie do wiadomości Sprzedawcy.
  9. Wystawienie opinii przez Klienta nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Nie publikujemy opinii obraźliwych i zawierających wulgaryzmy, treści obsceniczne, pornograficzne lub nawołujące do szerzenia nienawiści, rasizmu i ksenofobii.
  10. Adresy e-mail osób, które wyrażą na to zgodę zostaną udostępnione podmiotowi trzeciemu (Ceneo.pl, Opineo.pl).
  11. Przetwarzanie danych w tym celu i udostępnienie podmiotowi trzeciemu informacji o adresie e-mail Kupującego oraz zakupionych przez niego Towarach odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO, tj. zgody.
  12. Podmiot trzeci niezależnie od Sprzedawcy prześle Kupującemu po realizacji Zamówienia, w terminie kilku dni od zakupu linku umożliwiającego wystawienie opinii.
  13. Kupujący może dokonać dobrowolnie oceny Towaru i/lub Sklepu w terminie 30 dni od otrzymania linku umożliwiającego wystawienie opinii.
  14. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

XIII. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane w celu zawarcia i realizacji zawartej umowy sprzedaży, w tym w celu dostarczenia Produktu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Podanie danych osobowych w tym celu jest niezbędne i wymagane prawem.
  3. Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce prywatności (RODO) dostępnej na stronie https://perfumy.pl/pol-privacy-and-cookie-notice.html

XIV. Przetwarzanie danych osobowych w związku z e-paragonami

  1. Cele przetwarzania:
    • Dane osobowe Kupującego, w tym adres e-mail, są przetwarzane w celu realizacji umowy sprzedaży, w tym wysyłki paragonu w formie elektronicznej oraz potwierdzenia dokonania płatności.
    • Podanie adresu e-mail jest niezbędne do przesłania e-paragonu, co jest częścią wykonania umowy sprzedaży.
  2. Zakres przetwarzanych danych:
    • Przetwarzane dane obejmują: imię i nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, numer telefonu, dane dotyczące zamówienia oraz informacje o płatnościach.
  3. Podstawy prawne przetwarzania:
    • Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, czyli w celu wykonania umowy sprzedaży, której stroną jest osoba, której dane dotyczą.
    • W przypadku zgody na przesyłanie E-paragonów, dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, czyli zgody osoby, której dane dotyczą.
  4. Przechowywanie danych:
    • Dane osobowe związane z E-paragonami będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy sprzedaży oraz przez okres wymagany przepisami prawa podatkowego i rachunkowego.
    • Kupujący ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.
  5. Bezpieczeństwo danych:
    • Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych oraz ochrony przed ich nieautoryzowanym dostępem.
  6. Kontakt w sprawach danych osobowych:
    • Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu e-mail: sklep@perfumy.pl.

XV. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu oraz Produktów i Usług

  1. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie przez Kupującego:
    • urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon);
    • odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca pliki typu cookie – Microsoft Edge, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum 24.0, Opera od wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej), która zapewnia obsługę plików cookie oraz skryptów JavaScript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej.
    • aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail, umożliwiające odbieranie wiadomości pocztowych przez Kupującego.
  2. Dla bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu zaleca się, aby urządzenie z którego korzysta Kupujący posiadało w szczególności:
    • aktualny system antywirusowy,
    • skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
    • zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
    • aktywowaną funkcję akceptacji plików cookie oraz JavaScript w przeglądarce internetowej,
    • oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie PDF/.DOC/.XLS
  3. Kupujący zobowiązany jest do korzystania z Towarów oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu Sklepu online, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  4. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za niedostosowanie się Kupującego do przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta. Dotyczy to szczególnie przypadków, gdy Kupujący źle skonfigurował lub w ogóle nie skonfigurował konta poczty elektronicznej i z tego powodu nie docierają wiadomości e-mail od Kupującego do Sprzedawcy lub od Sprzedawcy do Kupującego.

XVI. Rejestracja w Sklepie i założenie Konta

  1. Kupujący w trakcie dokonywania Zamówienia może zarejestrować się w Sklepie.
  2. Założenie Konta jest dobrowolne.
  3. Konto umożliwia podgląd historii Zamówień, zapisywanie produktów do ulubionych, jak i przyśpiesza składanie Zamówień w przyszłości poprzez automatyczne zapisywanie danych Kupującego na formularzu Zamówienia.
  4. Podczas rejestracji Konta Kupujący podaje swoje dane identyfikacyjne i adresowe, a także adres e-mail oraz tworzy własne hasło.
  5. Kupujący jest zobowiązany do nieujawniania danych do logowania do Konta Sklepu osobom trzecim.
  6. Kupujący, który dokonał rejestracji, może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez samodzielne usunięcie Konta, polegające na złożeniu dyspozycji jego usunięcia albo zgłoszenie żądania usunięcia Konta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Sprzedawcy rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 7 dni.
  7. Sprzedawca, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną dotyczącą Konta poinformuje Kupującego na adres e-mail podany przez niego podczas rejestracji, w terminie 14 dni przed planowaną datą usunięcia Konta Kupującego.

XVII. Newsletter

  1. Kupujący w trakcie realizacji Zamówienia, jak i niezależnie od niego, może zapisać się do Newslettera Sprzedawcy.
  2. Newsletter polega na wysyłaniu przez Sprzedawcę informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
  3. Kupujący w celu skutecznego zapisu do Newslettera jest zobowiązany do prawidłowego podania adresu e-mail, na który informacje mają być wysyłane oraz potwierdzenia subskrypcji.
  4. Potwierdzenie subskrypcji odbywa się po zapisie. Polega na potwierdzeniu zapisu przez Kupującego poprzez zalogowanie się do skrzynki pocztowej podanego adresu e-mail i kliknięciu w umieszczony w wiadomości potwierdzającej link aktywacyjny.
  5. Kupujący może w każdej chwili wycofać wyrażoną zgodę przy użyciu opcji anulowania subskrypcji (wypisać się), która jest dostępna w każdej wiadomości marketingowej wysyłanej przez Sprzedawcę.
  6. Kupujący może także zwrócić się bezpośrednio do Sprzedawcy w celu wycofania zgody na otrzymywanie newslettera w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania przed odwołaniem zgody.
  7. Konsument oraz Klient-Konsument nie jest zobowiązany do świadczeń innych niż dostarczanie danych osobowych, a dane te są przetwarzane przez przedsiębiorcę wyłącznie w celu wykonania umowy i dostarczenia newslettera.
  8. Perfumy.pl współpracuje z Edrone Sp. z o.o., ul. Lekarska 1, 31-203 Kraków, NIP: 676-248-20-64, KRS: 0000537197 i powierza dane serwisowi Edrone Sp. z o.o. w celu korzystania z systemu mailingowego edrone.me, służącego do przesyłania newslettera oraz w celach marketingowych tylko i wyłącznie na potrzeby kampanii email, sms, social media uruchomionej lub wskazanej przez Administratora za pomocą systemu edrone.
  9. W przypadku rozpoczęcia subskrypcji newslettera dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych w związku z wysyłaniem informacji handlowej w postaci newslettera (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).

XVIII. Formularz kontaktowy

  1. Sprzedawca umożliwia Kupującemu wysłanie zapytania przez Kupującego do Sprzedawcy za pomocą dedykowanego formularza na stronie Sklepu.
  2. Korzystanie przez Kupującego z Formularza jest dobrowolne.
  3. Poza formularzem Sprzedawca udostępnia Kupującemu na stronie Sklepu także numer telefonu oraz adres e-mail, na który Kupujący może się skutecznie kontaktować ze Sprzedawcą.
  4. Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce Prywatności.

XIX. Usługi dodatkowe

  1. W trakcie składania zamówienia na stronie Sklepu Klient może zdecydować się na wykupienie usługi dodatkowej: „Pakiet: Bezpieczna dostawa”.
  2. Wykupienie „Pakietu: Bezpieczna dostawa” jest dobrowolne i nie jest warunkiem niezbędnym dla prawidłowej realizacji zamówienia.
  3. Wykupienie „Pakietu: Bezpieczna dostawa” wiąże się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów w wysokości wskazanej na stronie internetowej Sklepu.
  4. Wykupienie „Pakietu: Bezpieczna dostawa” wiąże się ze zobowiązaniem Sprzedającego do wysłania nowego towaru lub zwrócenia pieniędzy w ciągu 2 dni roboczych w przypadku zaginięcia lub uszkodzenia przesyłki podczas transportu do Klienta, bez konieczności czekania na rozpatrzenie reklamacji u dostawcy w terminie ustawowym.
  5. Warunkiem skorzystania z „Pakietu: Bezpieczna dostawa” jest zgłoszenie zaistniałej sytuacji do Sklepu i udokumentowanie uszkodzonej przesyłki lub jej zaginięcie.
  6. W przypadku uszkodzenia przesyłki dokumentacja może być wykonana w formie protokołu szkody sporządzonego przy kurierze doręczającym paczkę lub zgłoszenie szkody bezpośrednio w odbiorczym Paczkomacie InPost oraz wykonanie zdjęć uszkodzonej przesyłki. Zdjęcia prosimy przesłać na adres: sklep@perfumy.pl wraz z opisem uszkodzeń.
  7. W przypadku braku protokołu szkody sporządzonego przy kurierze i braku jednoznacznej dokumentacji fotograficznej świadczącej o uszkodzonej przesyłce, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania się z ponowną wysyłką zamówienia lub zwrotem gotówki do czasu zwrotu uszkodzonej przesyłki do nadawcy. Klient nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z odesłaniem paczki.
  8. Zaginięcie przesyłki oznacza, że nie została ona dostarczona do Klienta w ciągu 2 dni roboczych od momentu wysłania, a jej status na stronie przewoźnika wskazuje, że paczka jest nadal w drodze do Klienta i nie została podjęta żadna próba doręczenia ani kontaktu z Klientem w planowanym terminie doręczenia. W tym przypadku wystarczy kontakt ze sklepem i podanie numeru zamówienia lub przesyłki.
  9. Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w odniesieniu do Usługi "Pakiet: Bezpieczna dostawa", w sytuacji w której Usługodawca wykonał w pełni usługę tj. Usługodawca przekazał przesyłkę przewoźnikowi wraz z gwarancją jaką daje "Pakiet: Bezpieczna dostawa".

XX. Autorskie prawa majątkowe

  1. Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu, w tym wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom trzecim, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.
  2. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Sprzedawcy.
  3. W przypadku naruszenia autorskich praw majątkowych do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu, w tym wchodzących w ich skład elementów graficznych, oprogramowania oraz prawa w zakresie baz danych, osoba, która dokonała naruszenia (w tym Kupujący), ponosi z tego tytułu odpowiedzialność przewidzianą w przepisach o prawie autorskim lub w przepisach z zakresu własności intelektualnej.

XXI. Platforma ODR

  1. Platforma ODR (Online Dispute Resolution - ODR) to interaktywna strona internetowa dla Konsumentów i Sprzedawców pragnących pozasądowo rozwiązać spór.
  2. Platforma ODR jest dostępna pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
  3. Za pośrednictwem platformy ODR Konsument mieszkający na terenie UE, Norwegii, Islandii, Liechtensteinu może złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych przez Internet od Sprzedawcy z siedzibą w UE, Norwegii, Islandii, Liechtensteinie.
  4. Złożenie skargi odbywa się to poprzez wypełnienie elektronicznego formularza i znalezienie właściwego podmiotu, który zajmie się rozwiązaniem sporu.
  5. Wszystkie podane na platformie instytucje zostały poddane weryfikacji, gwarantującej spełnianie przez nich odpowiednich przepisów i ich zarejestrowanie przez organy krajowe. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tym organem jest - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).

XXII. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Sklepu online zastosowanie mają odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  2. Miejscem spełnienia świadczenia jest w szczególności oznaczone miejsce, do którego Sprzedawca jest obowiązany zgodnie z umową przesłać Towar Kupującemu.
  3. Konsument posiada uprawnienie do przekazania sporu do podmiotu uprawnionego do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823 z dnia 2016.11.09) bez uszczerbku dla możliwości wytoczenia powództwa przed sądem powszechnym.
  4. Kupujący mogą uzyskać nieodpłatnie dostęp do Regulaminu Sklepu online w każdym czasie na stronie Sklepu oraz sporządzić jego wydruk.
  5. Niniejszy Regulamin Sklepu online wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie internetowej Sprzedawcy.
  6. O każdej planowanej zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi Kupujących drogą mailową, wysyłając treść zmienionego Regulaminu na co najmniej 14 dni przed jego wejściem w życie, na adresy Kupujących, które posiada, a nadto umieści na stronie Sklepu, z odpowiednim wyprzedzeniem, stosowną adnotację.
pixel